Sme značka postavená na reálnych skúsenostiach – nie rýchlokvasných receptoch. Prešli sme si fázou nadšenia, pádov aj prerodu, aby sme dnes dodávali spoľahlivé technické a marketingové riešenia pre veľké firmy, samosprávy či akademické inštitúcie.
Začínali sme v roku 2014 ako traja priatelia s ideálmi a chuťou tvoriť. Skúšali sme, experimentovali, často aj zlyhali. Ale práve tieto zlyhania nás naučili odlišovať marketingovú emóciu od reálneho dopadu. Postupne sme vybudovali tím a know-how, ktoré dnes pretavujeme do projektov s reálnou hodnotou – a dlhodobým účinkom.
Za našim rastom stoja aj dlhoročné skúsenosti z výkonnostného marketingu, analytiky a strategických konzultácií. Máme za sebou vyše 100 kampaní pre e-shopy, priemyselné firmy aj verejnú správu, optimalizované na merateľné výsledky. Vieme, že úspech nie je o náhode, ale o vhodnej kombinácii dát, obsahu, UX a vývojárskej flexibility. A samozrejme o správnej porcii budgetu, ktorý vieme pretaviť do reálnych výsledkov.
Naša najväčšia konkurenčná výhoda je to, čo mnohým reklamno/marketingovo/komunikačno/neviemakým agentúram chýba – vlastný, skúsený interný tím programátorov.
Vďaka tomu väčšinou nepracujeme s hotovými šablónami ani univerzálnymi nástrojmi, ale vytvárame riešenia na mieru: CRM systémy, interné aplikácie, prepojenia medzi systémami, dátové vizualizácie, analytické nadstavby, konfigurátory či mobilné aplikácie.
(Spoločenská zodpovednosť ako súčasť našej DNA)
Pomáhať nebolo pre nás marketingovou taktikou. Bolo to prirodzené rozhodnutie, ktoré nás sprevádzalo od prvého dňa. Počas našich začiatkov sme venovali všetky príjmy z projektov na verejnoprospešné aktivity, často v spolupráci so školami, zdravotníkmi a komunitami. Neskôr to už nebolo udržateľné, preto sme museli aj k CSR pristúpiť systematickejšie.
Dnes sa k filozofii spoločenskej zodpovednosti hlásime naďalej – z každej zarobenej faktúry venujeme 3 % zo zisku iniciatívam ako HAKA alebo Dobrý anjel. Veríme, že firma má mať aj iný než len ekonomický vplyv. Je to určite lepšie ako transakčná daň pre Fica a jeho kamošov.
Jakub Holly – marketér, stratég a spoluzakladateľ AdBird.sk. Vybudoval som si dôveru klientov cez výsledky, a skúsený tím cez hodnoty. Adbird.sk vznikol z nadšenia, zlyhaní aj vytrvalosti. Verím, že úspešný biznis má byť nielen efektívny, ale aj etický.
Už od vzniku AdBirdu sa aktívne venujem podpore verejnoprospešných projektov a spoločenskej zodpovednosti. Viac o skúsenostiach a projektoch nájdete aj na osobnej stránke:
👉 www.jakubholly.sk